Jak wynika z badań, już co 10. Polak wybiera kosmetyki naturalne podczas każdych lub prawie każdych zakupów kosmetycznych[1]. Cenimy je przede wszystkim za prosty skład, mniejsze ryzyko podrażnień, skuteczne działanie i recepturę przyjazną środowisku. Aby zagwarantować klientom jeszcze większy dostęp do tego typu artykułów, Kaufland wprowadził na stałe do oferty kosmetyki naturalne marki beBIO, których współtwórczynią jest polska trenerka fitness Ewa Chodakowska – znana z promowania zdrowego stylu życia.
Już teraz miłośnicy kosmetyków naturalnych mogą znaleźć w sklepach Kaufland produkty marki beBIO. W ofercie dostępne są dezodoranty oparte na naturalnym minerale, które zawierają ekstrakty z detoksykujących jagód goji i z łagodzącego granatu, japońskiego kwiatu wiśni, a także z bambusa i aromatycznej trawy cytrynowej. Aby zadbać o narażoną na działanie czynników zewnętrznych skórę dłoni, warto wypróbować odżywczy krem do rąk na bazie lilii i białej herbaty lub miodu i wanilii. Do nawilżenia i bioaktywnej terapii skóry posłużą balsamy z wyciągiem z kwiatu lipy i irysa, a także z miodu i wanilii. Wśród kosmetyków znajdują się również naturalne szampony i odżywki stworzone z myślą o wielu potrzebach, które pozwolą zadbać o włosy suche, farbowane, normalne i przetłuszczające się. Szeroki asortyment uzupełnia także orzeźwiający żel pod prysznic o zapachu bambusa i trawy cytrynowej.
Receptury produktów marki beBIO w 99% zawierają składniki pochodzenia naturalnego. Dodatkowo artykuły są wegańskie i nietestowane na zwierzętach, co potwierdzają certyfikaty Fundacji VIVA oraz Peta Cruelty Free & Vegan. Produkty wyróżnia także przyjazna środowisku produkcja, opakowania kosmetyków zostały stworzone z plastiku z recyklingu.
Sieć Kaufland niedawno wprowadziła do oferty także markę własną bevola naturals, która obejmuje kosmetyki naturalnie bez silikonów, parafiny i drobin mikroplastiku. W zależności od sklepu asortyment marki obejmuje: żele pod prysznic, balsamy i masła do ciała, mydła, szampony, odżywki i maski do włosów w różnych wariantach. Receptury produktów są oparte na składnikach pochodzenia naturalnego, takich jak olej kokosowy, masło shea czy ekstrakty z cytrusów z uprawy ekologicznej. W opakowaniach produktów bevola naturals Kaufland stosuje m.in. materiały, które pochodzą z recyklingu czy też nadają się do ponownego przetworzenia.
Już prawie połowa Polaków cierpi na różnego rodzaju alergie[2]. Stosowanie naturalnych wyciągów roślinnych zamiast sztucznych substancji minimalizuje ryzyko ich wystąpienia. Proaktywna postawa w poszukiwaniu odpowiednich dla swoich potrzeb produktów, sprawia, że rynek kosmetyków naturalnych jest stale udoskonalany i rozwijany zgodnie z oczekiwaniami klientów.
INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 237 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena
i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.
[1] Raport „Rynek kosmetyków naturalnych w Polsce 2021. Prognozy rozwoju na lata 2021-2026”, PMR, 2021
1 Raport „Rynek kosmetyków naturalnych w Polsce 2021. Prognozy rozwoju na lata 2021-2026”, PMR, 2021
[2] „Alergie wśród Polaków”, Biostat, 2017